NOVA VIZIJA SREĆE

28 lipnja 2010

Ludi ponedjeljak!

Svaki ponedjeljak ista greška u koracima! Onako odmoreni, (neću reći od obaveza) ali odmoreni od rutine radnog tjedna, odjednom smo puni novih zamisli ili spremni učiniti ono što "svakako treba obaviti ovih dana..."Možda namjeravate nešto sašiti, pokrečiti kuhinju, preurediti dječju sobu, popraviti ogradu, obaviti veći šoping, urediti cvjetnjak ili odnijeti sandale na popravak, svejedno.Činjenica jest, ja sam svaki ponedjeljak imala najveću listu obaveza koja se može zamisliti! A to ni teoretski nije stalo u jedan dan, jer i ponedjeljak ima samo 24 sata. U toku dana neprimjetno me hvatala nervoza ,jer bih primijetila da vrijeme prolazi brzo, a ja sam još na početku ispunjavanja planiranoga.Ponekad bih tako stigla do panične žurbe bez pravog smislenog razloga. Navečer i nisam mogla ništa drugo do prebaciti planirane obaveze na iduće dane, ali sam to činila s osjećajem poraženosti; da sam bila mudrija, mogla sam si čestitati svaki ponedjeljak uvečer na uspješnom danu. Što je dodatni poticaj za iduće dane.Ovako, samo sa upala u klopku nemogućih očekivanja. Ponedjeljkom nesvjesno planiramo obaveze koje želimo ispuniti tokom tjedna. Potrudite ih se rasporediti na dane i na kraju svakog dana si čestitajte ako ste veći dio toga uspjeli obaviti. Ostatak planiranog samo prebacite na slijedeći dan. Ponedjeljak bi tako mogao postati puno ugodniji dan, a energija koju ste prikupili tokom vikenda neće se rasplinuti u jednom danu.Danas sam mudrija. Znam da se sitnim koracima dolazi do cilja. Tu nema greške.

Nema komentara:

Objavi komentar