NOVA VIZIJA SREĆE

08 prosinca 2010

Ako sam se spremna kasnije ispričati, smijem li ....?

Ovo je ranjeni narod. Svi mi. I pametan. Možemo mi svi teoretski sve shvatiti. Praktično, kada vas isti ljudi uče kada je vrijeme za mržnju a kada za pomirbu, nemojte se čuditi ako se osjećate loše. Prvenstveno nekako staro, bez obzira na godine, i umorno. Razlog je očigledan, iako ga nije popularno isticati.: sve nas boli prošlost iz NEKOG razloga.I nitko nije pošteđen, to je sigurno. Ne bi vas trebalo tištiti ništa, jer i s te strane je , izvana, napokon sve O.K.Ja sam zahvalna na tome zbog budućih generacija. Pokušajte i vi tako misliti. Sasvim je očigledno da je netko u međuvremenu stavio znak jednakosti između riječi kapitalizam i materijalizam, iako te dvije riječi imaju potpuno različito značenje. No, iznad svega smatram da postoji nova riječ u hrvatskom jeziku, koja će se tek u budućnosti mnogo koristiti kada se bude pisala povijest naše države, a to je manipulizam.Dok se vračate u sadašnji trenutak, ovo danas koje jedino svi i imamo, slobodno priznajte da ste izigrani. To je jedini način da manipulatori, doduše, sačuvaju novac, ali ne i obraz. Ne dozvolite da vam itko ikada slomi ljudsko dostojanstvo. To smo svi dobili od Boga, ne od čovjeka. Vratite se u ovo danas, kakvo god ono za vas bilo. I ako je teško. Tu počinje put u svjetliju budućnost koju ćete morati izgraditi vlastitim rukama i pameću. Imajte hrabrosti za to.

Nema komentara:

Objavi komentar