NOVA VIZIJA SREĆE

03 ožujka 2011

U Zagrebu snijeg.....i politika

Potražila sam malo tišine i mira u Maksimiru jučer. Kratka šetnja, zima se vratila, opet sniježi....a ja bistrim glavu. Ja sam rođeni antitalenat za politiku. Nikada me nije privlačila, pa sam uglavnom i površno informirana o toj vrsti događanja. Ali ovih dana, naprosto je nije moguće ignorirati. Čini se da se "narod" opet počeo događati, ali iz drugih razloga. Narod ko narod, mislim...Trpi uvijek i više nego se može otrpjeti. I kada pukne batina ili teret koji većina mora nositi postane pretežak, onda ja mislim da se to zove unutrašnji problem jedne države. Pa se tu mora i riješiti. Evropa s tim zbilja veze nema. Uloga vlade je da služi svim svojim državljanima. Tako je, naime, u Evropi. Pa mogu samo pretpostaviti, da Evropa to i od nas očekuje. Da imamo vladu koja služi svom narodu. .

Nema komentara:

Objavi komentar