NOVA VIZIJA SREĆE

09 studenoga 2011

Ma ljudi moji, je li to mogućeeee?!.............Idemo dalje!

Kameleoni mijenjaju boju prema okilini. Zato im odgovaraju "čiste situacije", mislim jednobojni predlošci, htjela sam reći zapravo odgovara im i lijevo i desno i sredina (mislim da sredine trenutno nema, ali ima lijevo i jaaaako desno). To je trenutni izbor. Kameleoni znaju biti jako muzikalni, imaju smisla za ples i tako privlače pozornost publike a nerijetko u svijetu su u ulozi kućnih ljubimaca. O njihovim "gazdama" manje znam, ali o tome brigu vode USKOK i DORH. Sva sreća da je tako, jer mene od milja zovu naivna. Moraš biti zaista jako naivan, da bi vjerovao u dobro u eri svakojakih zala, da bi vjerovao u poštenje kada "svi" ili kradu ili muljaju i da bi vjerovao u Boga kada se religija sliže s politikom. Ali što se tu može, velim ja. Netko mora biti i osoba kao ja, koja će bez puno premišljanja glasati za Kukurikuuuuu, ulazak u EU i mirno doma slaviti Božić, bez ičijeg patronata. Jer tako ja vidim svoju osobnu slobodu izbora i kolektivnu demokraciju. A o domoljublju nečemo ovaj put. To se nosi u srcu, a ne na jeziku. I...idemo dalje.