NOVA VIZIJA SREĆE

29 rujna 2010

Pozitivne afirmacije

Ako o sebi i mislite najbolje, ako su vam bliske osobe sklone i upućuju vam često lijepe riječi  i ako, ako.....ipak vjerojatno niste pošteđeni od ostatka svijeta koji je često krcat negativnom energijom, agresivnošću i ružnim riječima. To je osnovni, bitni razlog zašto se služimo afirmativnim rečenicama kao hranom. Hraniti se riječima koje osnažuju, bodre, hrabre i produbljuju dobru vjeru moramo svaki dan.Pitate zašto? Zato, jer POZITIVNE AFIRMACIJE  DOVODE U RAVNOTEŽU EMOCIJE svakog čovjeka. Kada smo uravnoteženi osjećamo se sigurno, što je preduvjet da bismo mogli racionalno misliti, a to znači i planirati. Pozitivna afirmacija predstavlja istinitu tvrdnju.Nemojte ni pomisliti da se hranite lažima, jer možda trenutno niste svjesni nekih istina koje vrijede za sve ljude kada se osjećaju dobro.Zapišite u svoju veliku bilježnicu slijedeće rečenice: 1.Ja jesam duša u tijelu 2.Ja jesam jedinstvena osoba 3.Ja jesam dobra osoba 4.Primam poklon života s radošću svaki dan 5.Život je prekrasan. Živjeti je dobro 6.Zahvalan/na sam za svako dobro koje sam primio/la u prošlosti, koje primam danas i koje ću primiti u budućnosti 7.Sve je savršeno.Čitajte ovo svaki dan, naročito kad se probudite i prije spavanja.I dopustite riječima da djeluju.Zapisujte afirmacije u mali notes, ako vam je tako jednostavnije. Biti će ih još.Važno je da ih možete često čitati.Kada ih s vremenom zapamtite, moći ćete ih ponavljati kad god pomislite da vam trebaju, a to su trenuci kada se ne osjećamo dobro. Nemojte puno premišljati. Učinite. Dobre posljedice ćete brzo uočiti.

Nema komentara:

Objavi komentar