NOVA VIZIJA SREĆE

01 lipnja 2011

KAMO LETI OVA STRIJELA ?

Priznat ćete, fotka je zgodna. Šteta što sam pri ruci imala samo mobitel, a ne fotić.No, svejedno, ovo su oblaci nad Zagrebom u jednom trenutku (jer već u idućem slika neba se promijenila). To me podsjetilo na moju baku, ,izrazito uravnoteženu osobu koju sam vidjela zaista ljutitu svega nekoliko puta u životu (iako sam uz nju provela djetinjstvo) i svaki je put u ljutnji ispalila istu rečenicu:"Strijela ga Božja pukla!", što će reći, da bi ta strijela treebala nekog strefit. Ne zna se di ni kada. O kakvoj to strijeli govori, nisam imala pojma, a nisam se usudila pitati jer zbilja nije bio pravi trenutak za zapitkivanje. Kasnije sam ipak saznala da Božja strijela predstavlja istinu. Znate kako stoje stvari s istinom?! Ona na kraju krajeva uvijek pobjeđuje. Sad još samo treba pričekati i vidjeti koga će ova strefit. Jer prilično visoko leti.

Nema komentara:

Objavi komentar