NOVA VIZIJA SREĆE

02 lipnja 2011

Reći ćete, to sve već znate. Slažem se, ni meni sve ovo nije ništa bitno razjasnilo,osim da je problem puno stariji od svih ovih tema o kojima sam pisala. Gotovo sam i sama povjerovala da smo nesposoban narod; i konačno sam postavila pravo pitanje. Živim u kapitalističkoj državi. Isto bi bilo da sam Donald Trumph u mladim danima u Americi. Kako bih, slijedeći njegov primjer, mogla postati bogata u Hrvatskoj? I odmah ću vam reći sve odgovore. Slijedeći njegov primjer, nitko se u Hrvatskoj ne može obogatiti. Jer se Hrvatska država kao takva, svaka dosadašnja vlada pobrinula da svjesno i namjerno, revanšistički, ili kako god hoćete može proizvoditi sirotinju. Što uspješno čini i do danas. Ta politika se oslanja na praznine u zakonima, koji u konačnici negiraju osnovno Ustavno pravo na rad svakog čovjeka.Dovedeni smo svi svjesno u zabludu da živimo u kapitalizmu zapadnog ili Evropskof tipa, a to država nikada do kraja nije provela u djelo. Ako mislite da se u zakone i ekonomiju ne razumijete, nemojte odustati od čitanja. Ja zbilja znam pojednostaviti stvari, tako da ih svatko može razumjeti. A iskrena mi je želja da ovo saznaju i shvate svi Hrvqatski državljani. Ovo je. naime, sramotno za svaku osobu koja je to znala i provodila i podržavala takvu politiku.

Nema komentara:

Objavi komentar